torsdag, august 27, 2009

Hardcore er vanskelig

Jeg sliter. Jeg har 3 eller 4 forkasta bloggposter om hardcore-livet. Jeg prøver og prøver, og får ikke til. Jeg tror Gud prøver å si meg noe, men vet ikke helt hva. Dette kommer i konflikt med det jeg prøver å skrive - tankene glir bort fra hardcore og mot noe annet. Slik er det.

Så her er en kort tanke om hardcorelivet som ikke er hverken komplett eller ferdigtygd.

Hardcore-livet handler om én ting, og kun én ting: Et personlig forhold til Jesus - Alt bunner ut i det. Under dette fins mange punkter om menighet, relasjoner, Guds ord (bibelen), prioriteringer, omvendelse, evangelisering, etc, men alt bunner ut i et personlig forhold til Jesus. Uten det, er ingenting logisk.

Jeg legger prosjektet mitt om å utdype dette på is, og lar heller andre tanker komme frem.

Bror i ånd og sannhet
- Sumle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar